Kaj je Parallel Profits in Search Engine Marketing?

Search Engine Marketing – Pregled

Iskalni marketing je praksa trženja podjetja z uporabo plačanih oglasov, ki se pojavljajo na straneh z rezultati iskanja (ali SERPs). Oglaševalci ponujajo ponudbe za ključne besede, ki bi jih uporabniki storitev, kot sta Google in Bing, lahko vnesli pri iskanju določenih izdelkov ali storitev, kar oglaševalcu omogoča, da se njihovi oglasi prikazujejo ob rezultatih teh iskalnih poizvedb.

Ti oglasi, ki jih pogosto poznajo izrazi »plačaj na klik«, so v različnih oblikah. Nekateri so majhni, besedilni oglasi, medtem ko so drugi, na primer oglasi s seznamom izdelkov (PLA-ji, znani tudi kot oglasi za nakupovanje), bolj vizualni oglasi, ki temeljijo na izdelkih in potrošnikom omogočajo, da si na kratko ogledajo pomembne informacije, na primer in pregledi.

Največja moč trženja iskalnikov je, da oglaševalcem ponuja možnost, da svoje oglase postavijo pred motivirane stranke, ki so pripravljene kupiti v trenutku, ko so pripravljene na nakup. Noben drug oglaševalski medij ne more storiti tega, zato je iskalni marketing tako učinkovit in tako neverjetno močan način za rast vašega podjetja.

SEM proti SEO

SEM proti SEO: Kakšna je razlika?

Na splošno se “trženje z iskalniki” nanaša na plačano trženje iskanja, sistem, kjer podjetja plačujejo Googlu, da prikažejo svoje oglase v rezultatih iskanja.

Optimizacija iskalnikov ali SEO je drugačna, ker podjetja ne plačujejo Googleu za promet in klike; namesto tega zaslužijo brezplačno mesto v rezultatih iskanja tako, da imajo najprimernejšo vsebino za določeno iskanje po ključnih besedah.

Tako SEO kot SEM morata biti temeljni del vaše spletne marketinške strategije. SEO je zmogljiv način za vožnjo zimzelenega prometa na vrhu lijaka, medtem ko so oglasi iskalnikov zelo stroškovno učinkovit način za preusmerjanje konverzij na dnu lijaka.

Ključne besede: temelj trženja iskalnikov

Ključne besede so temelj iskalnega marketinga. Ko uporabniki v iskalnik poiščejo ključne besede (kot del iskalnih poizvedb), da bi našli tisto, kar iščejo, bi moralo biti presenečenje, da so ključne besede osnova trženja iskalnikov kot oglaševalske strategije.

Raziskovanje ključnih besed SEM

Preden lahko izberete, katere ključne besede boste uporabili v svojih oglaševalskih akcijah za iskalnike, morate izvesti celovito raziskavo kot del strategije upravljanja ključnih besed.

Najprej morate določiti ključne besede, ki so pomembne za vaše podjetje, in ki jih bodo potencialne stranke verjetno uporabljale pri iskanju vaših izdelkov in storitev. Eden od načinov za dosego tega je uporaba brezplačnega orodja za ključne besede WordStream.

Preprosto vnesite ključno besedo, ki ustreza vašemu podjetju ali storitvi, in si oglejte podobne predloge za predloge ključnih besed, ki so lahko osnova za različne oglaševalske akcije iskalnikov.

Parallel Profits – Kaj je?

Parallel Profits je online trening od dveh največjih mojstrov spletnega oglaševanja in search engine marketinga Aidan Bootha in Steve Claytona. Parallel Profits vas bo naučil kako ustanoviti in uspešno voditi lastno SEM agencijo povsem od začetka. Več informacij lahko najdete v spodnjem videu ali na: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6485174382741327872https://www.linkedin.com/company/parallelprofitshttps://www.etsy.com/shop/parallelprofitshttps://www.pinterest.com/parallelprofithttps://www.goodreads.com/user_challenges/14280164https://parallelprofit.blogspot.com/2018/12/parallel-profits-introductional-post.htmlhttps://www.flickr.com/people/parallelprofits/https://issuu.com/parallelprofitshttps://parallelprofits.bloghttps://chrome.google.com/webstore/detail/7-figure-traffic-cycle/oegcooedicdcdpaahjjbhmanddbdikie?hl=en

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *