Search Engine Marketing – Kako Začeti?

Kaj Pravzaprav je Search Engine Marketing (SEM)?

Sorodne sinonimi in akronimi SEM “Search Engine Marketing” je bil nekoč uporabljen kot krovni izraz, ki zajema SEO (iskalnik optimizacijo) in plačane dejavnosti iskanja. Sčasoma je industrija sprejela akronim SEM, ki se nanaša izključno na plačljivo oglaševanje.

Na iskalnem zemljevidu običajno uporabljamo SEM in / ali “plačano iskanje”, ki se nanaša na plačane oglase, pri čemer je dolgoročno iskanje trženja uporabljeno tako za SEO kot za SEM.

Spodaj so nekateri najpogostejši izrazi, ki se uporabljajo tudi za dejavnosti SEM:

  • Plačani oglasi v iskalnem omrežju
  • Plačano oglaševanje v iskalnem omrežju
  • PPC (plačilo na klik) *
  • PPC (pay-per-call) – nekateri oglasi, zlasti tisti, ki so vročeni uporabnikom mobilnega iskanja, se lahko zaračunajo glede na število klikov, ki so povzročili neposredni klic s pametnega telefona.
  • CPC (cena na klik) *
  • CPM (cena na tisoč prikazov) *

Večina iskalnih oglasov se prodaja na podlagi CPC / PPC, vendar se lahko nekatere oglaševalske možnosti prodajajo tudi na podlagi CNT. Preberite si več tukaj: https://theparallelprofits.com/running-a-digital-sem-and-ppc-agency

SEM za začetnike –  Kako Začeti?

Google AdWords je po številnih ukrepih najbolj priljubljena plačljiva platforma za iskanje, ki jo uporabljajo tržniki iskanja, sledijo ji oglasi Bing, ki prav tako služi precejšnjemu delu oglasov na Yahooju.

Poleg tega obstajajo številne “druge platforme PPC”, kot tudi PPC možnosti oglaševanja na glavnih socialnih omrežjih. Več o tem si lahko preberete tukaj: https://theparallelprofits.com/7-tips-that-will-make-your-marketing-campaigns-a-success

Poleg splošnih plačljivih trendov iskanja najdete najnovejše novice o SEM in koristne nasvete za začetek oglasov PPC na spodnjih glavnih platformah za iskanje:

  • Google: AdWords
  • Oglasi Bing
  • Yahoo: iskalni oglasi

Vsaka platforma ponuja svoje lastne začetne vodnike in uporabne vaje. Še en vir za začetnike je Googlov priročnik za notranjost v programu AdWords (PDF). Ker je bil vodnik nazadnje posodobljen leta 2008, se je spremenil uporabniški vmesnik Google AdWords, skupaj z več funkcijami, vendar priročnik lahko še vedno nudi koristen uvod.

Parallel Profits – Kaj je In Ali se Splača Investirati?

Parallel Profits je online trening, ki sta ga oblikovala in objavila največja guruja spletne oglaševalske industrije z imeni Aidan Booth in Steve Clayton. Gre za spletni trening, ki vas bo naučil kako v kratkem času lahko vzpostavite vašo lastno search engine marketing agencijo povsem od začetka in brez kakršnega koli predznanja.

Pay Per Click oglaševanje – Nasveti in taktike

Na spletnem mestu iskalnika nudimo plačljive informacije o oglaševanju in novice na več načinov:

Vse PPC novice in članki vsebujejo preverjene funkcije in obvestila o izdelkih iz glavnih platform za iskalno oglaševanje, ki jih pokriva naš redakcij, ter strokovna analiza in svetovanje v realnem svetu iz naše mreže sodelujočih.
Kako: plačano iskanje je naš oddelek, ki je namenjen praktičnim nasvetom in taktikam o plačanih iskalnih oglasih.
Arhivi iskanja v iskalnem omrežju: to območje v Iskalni zemlji ponuja zbirko vseh zgodb, ki smo jih napisali na temo plačanega iskanja. Tam boste našli dodatne podkategorije za posebne teme v plačanem iskalnem marketingu, vključno z nekaterimi najbolj naprednimi tehnikami spletnega oglaševanja.

Več si lahko preberete tukaj: https://theparallelprofits.wixsite.com/parallelprofits, tukaj: https://www.youtube.com/channel/UCw07ZjJm5DTQPpxX4bW95sQ, tukaj: https://twitter.com/parallelprofit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *